Környén

2010. július 20., kedd

Környén már jól ismernek a szomszédok. Pénteken bementem Katához, pontosabban Kati nénihez, akinél épp a Barátok közt ment:
- Szia. Barátok köztöt nézel? Én is nézem néha. Kérek teát.
Azzal leültem a tévé elé és ott töltöttem egy jó órát. Később játszottam a szomszéd lányokkal, mire anya hívott, hogy mutat egy szentjánosbogarat. Mondtam neki, hogy Ühüm, odarohantam a lányokhoz, és elújságoltam, hogy találtam egy szentjánosbogarat. Aztán apa fogott egy halat. Mondtam neki, hogy Uhum, rohantam a lányokhoz, és kiáltottam nekik, hogy apukám fogott egy szép pontyot. 
Reggel újra egyből a szomszédba mentem. Egyszer csak aztán lófrálás közben találkoztam az anyukámmal. Azt kérdezte:
- Nem lennél velünk is egy kicsit? Éhes vagy?
- Nem. Most megyek a szomszédba, jó?
- Ettél valamit?
- Igen.
- És mit??
- Túró rudit, narancsot, túró krémet, vajaskenyeret, sütit és teát.  
- Ja, hát akkor jólvan menjélfiam.

0 megjegyzés: