4 hónapos vagyok

2007. szeptember 23., vasárnap

Bizony! 22-én 4 hónapos lettem:) a súlyom: 6,27 kg. Anya egyre többet emlegeti. Ma egyébként a Rancson voltunk, kis horgászás, pihegés volt, semmi különös. Holnap jön a védőnéni, elmondja, hogy milyen gyümölcsöt ehetek, kedden pedig megnézünk egy babaúszás-órát, ahol szintén el fogják mondani, hogy mit hogy kell tenni az úszáshoz.
Egyébként ma kipróbáltuk azt a kádat, amit apa vett Környére, amihez van kis macis babafotel, és már egészen belenőttem! Nagyon élveztem, majd meglátjátok, teszek fel képet.
Aztán kipróbáltam, milyen kifelé fordítva anyán csüngeni, kenguruban. Nagyon szupi volt, végre élesben, testközelből láthattam a dolgokat! Nem kellett kitekerednie a nyakamnak.
Most fél egy van, éjjel. Anya is még ébren van, és nem értem, miért nem mosolyog vissza, ha játszani hívom... :(

0 megjegyzés: